Psaní obrazů
Existence času ve výtvarném díle je tak nezpochybnitelným členem množiny časoprostoru. Tyto dvě substance totiž nelze oddělit, aniž by to v rámci kantovské kauzality nevedlo k destruktivním následkům.
Ve středu 22. května se v klubu Mezzanine pořádá pod patronací Studentského vědeckého klubu Masarykovy univerzity přednáška Marka Janáče. Tento reportér a dokumentarista se bude zabývat otázkou, zda může být věda kouzelná, líbezná, voňavá a přitom ještě být vědou.
Světový festival krátkých filmů Future Shorts se po třech měsících vrací do Brna – díky zapáleným studentům Masarykovy univerzity. Historicky druhé promítání festivalu Future Shorts Brno se bude konat 4. června 2013 od 20:00 na nádvoří kavárny Trojka v Domě pánů z Kunštátu. Hlavní myšlenkou Future Shorts je společenský zážitek z filmu, který funguje jako spojovací element mezi diváky nehledě na polohu, věk, sociální postavení nebo politický názor. Před a po skončení promítání krátkých filmů se diváci mohou těšit na audiovizuální doprovodný program v režii Hertz|Kunst-Plattform.
Festival Divadelní svět Brno zahájí v pátek 7. června večer Janáčkova Příhody lišky Bystroušky v parku na Moravském náměstí. Hlavní dramaturgická linie festivalu se snaží sledovat veškeré současné tendence hudebního divadla, jehož výraznou složkou je hudba v mnoha podobách. Na programu se objeví jak současný muzikál, tak opera, současný tanec, varietní produkce i kabaretní inscenace.Festival již tradičně uzavře Slavnost masek, a to 14. června. Program naleznete zde.
Mezinárodní hudební festival soudobé hudby Expozice nové hudby se letos ponese netradičně v duchu "otevřených zahrad". Nesmírně zajímavý počin organizátorů (dramaturgem Mgr. Pantůček)! Informace o programu naleznete zde.
Existence času ve výtvarném díle je tak nezpochybnitelným členem množiny časoprostoru. Tyto dvě substance totiž nelze oddělit, aniž by to v rámci kantovské kauzality nevedlo k destruktivním následkům.
Úvodný Hymn to Virgin od Benjamina Brittna sa vynímal vo výmene dvoch skupín, ktoré z odlišných rozmiestnení v chráme čerpali na akustickom výsledku a zvukovom zážitku.