Organizace Mezinárodní soutěže Leoše Janáčka je snem každého hudebního manažera

září 2014 David Ostružár Glosaria 2014

Můj úkol na soutěži byl: starat se o PR, což přináší poměrně hutnou komunikaci s redaktory a různými zástupci relativně významných českých médií. S mailovou adresou vyholsimozarta@gmail.com si věru užijete. Samotným redaktorům to z jejich přirozené zvědavosti nedá, a tak se po pár vyměněných mailech stejně jednou zeptají, jak to vzniklo. Na oplátku někteří z nich přiloží vznik své přezdívky, či nějakou historku, a vy si tedy pak můžete dovolit oslovovat je ne Vážený pane šéfredaktore, ale třeba Vážený pane Johny.
Největší nápor ale přichází těsně před soutěží, kdy je třeba vše nachystat. V tento posvátný čas přicházejí na řadu všemi ty nejoblíbenější činnosti jako dělání tabulek, připravování igelitových tašek s promo materiály a podobné nejzábavnější činnosti produkce. Nespornou třešničkou na dortu je nutná přítomnost ve škole při registraci soutěžících. Letošní ročník to vyšlo skvěle. Prakticky o prázdninách, v sobotu a v sedm ráno nástup u školy – sen to každého studujícího.
Nicméně všechny ty kuriozitky nepochybně za ty dva kredity stojí a mít aktualizovaný seznam předních hudebních médií je taky fajn. Letos to náš „magic, fresh&dynamic tým“ snad zvládne a budeme moci předat štafetu současným druhákům.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info